Rindu kengkawan....

Khamis, Julai 17, 2008

Salam all...

Waahhh.. rindunya kat semua kengkawan... Lama rasanya tak jumpa( padahal.. tak sampai sebulan... macam bercinta la plak...!!!!!).. Rindu nak bual2.. kongsi cerita... kongsi masalah... kongsi lawak...... huhuhuhuu :p !!!!

Rindu pade bebudak serumah...... ina ( datok siti nohal..eena yang sempoi ), awin (yang manje lagi feminin...tapi selalu sakit2 badan... - ko nih lemah lembot sangat la dik!!!!).., datin Sona ( yang vogue de vass... suke pakai kilat2... merelitttttttt......amik gambo ngan adam AF macam da jadik binik dia.... ), indok ( ... yang kalo jumpe aku... nak cakap loghat tengganu je.. sampai seme pelik.... lagik......yang da pindah... semakin senyap sunyik...lagik.... sape la haku nih yang cantik jelita dihati ko......) wakakaka.... ups... sori .. nak perasan lebih sket....

Pada bebudak umah sewa... jengjengjeng....mesti kowang rindu kat bebelan aku.... Ingat pesan2 aku.... adik2.... jangan lupe dengar kate kak ina...yang kecik molek comel cilik itu... wakakaka...

...dan of course.... Rindu pade kengkawan EPU or ex-EPU.... amnas (ibu aina.... yang membuatkan aku rasa ade kakak kat dunia ni....banyak ajar aku macamana nak lalui semua perkara2 yang berlaku sepanjang aku jauh dari keluarga...) , nurul ain ( yang comey lote... lagik....sensetip ... rugi kalo lepaskan dia.... ), kak pijah (..... Harap2 dapat jumpe abang tentera kat kem sg besi ye!.......), Yati... ( huh! nih lagik senyap lepas jadik bebisitter.... bila nak jumpa gaknya?) .... datin nanot...(yang banyak la cakapnye... tak berhenti2...... ) lagik... enon (yang lemah lembot tapi tegas....) pendek kate... ( bukan panjang yang berkate2 ek!...) Aku rindu seme owang2 EPU laa... spesel sekali.....orang admin.... jppn.... ehem....ehem... jangan gosip plak.. bukan abang drebar tu tau! ) huhuhu.... :p

Rutin harian kalau hari bekerja dulu as a PKS... lepas habis je kerja.. kaki nih terus je nak melangkah laju ke EPU... huhuu.. =) ramai yang pelik.... kenapa la aku nih rajin sangat pergi sana... ramai yang kata... dowang prefer balik umah terus .. rehat2... lagik besh... !!! Sampai kalau ada yang ajak balik sama... aku cakap takmo... nak gi umah no.2...EPU....huhu!!!!

Mestilah EPU lagik besh.... ada mereka2 yang punya tempat istimewa dalam hati aku... biarpon selalu menyelinap masok ikot pintu belakang... ( kekadang rase serba salah gak... macam orang menyeludup ke sempadan... wakakaka... and.... thanks a lot to amnas yang merajinkan diri bukak pintu....and datin nanot yang kekadang kalo takde amnas.. ko akan jadik mangsa aku... huhuh :p )

Hm... rindu... rindu pade kengkawan / sahabat / teman.... Kowang dah umpama adik beradik bagi aku... bagai isi dan kuku....

Semoga satu hari nanti.. kite sempat dipertemukan lagi... Salam rindu dan Sayang untuk semua... dari aku yang jauh... (walaupun tak berapa jauh sebenarnya kalo ikot km.. cam dekat... 300++km... pejam celik...pejam celik...da sampai....tapi kalo nak rasa jauh.. convertkan lah pade meter atau cm.... ek! err... kire arr sendiri.. huhuhuhu :p)

p/s:Yang penting.. kite semua... dekat dihati.. dekat di PC.. keep in touch la kat blog setiap hari..

Tips hari ini.... : Jangan ditangisi perpisahan yang sementara kerana ia tak seperit perpisahan abadi...


Salam....

0 komen:

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web